Sunday, August 21, 2005

wro.claw by night

5 Comments:

At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Fajnie to prowadzisz, przyznaje;)Nie bylo mnie miesiąc i juz tyle nowego, ot remont na Kromera, ot fotoblog lokatej;]Bede tu wpadal,na pewno.I ze sie spytam kultowym smsem na wakacjach: 'Cześć.Co u Ciebie?' :D

 
At 10:25 AM, Anonymous Anonymous said...

"czesc", milo cie tutaj widziec ;) za wyrazy uznania bardzo dziekuje, ale przede wszystkim, to gratuluje studiow i calej reszty sukcesikow, jestem pod wrazeniem ;)

 
At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Tylko nie publicznie prosze,bo w czerwieni mi nie baldzo;)sam tez zrobie fotobloga,podoba mi sie ta opcja. Wisla przegrala wiesz?Zrob jakis smutny not z tej okazji...:PI jak twa gitara?

 
At 8:33 AM, Anonymous Anonymous said...

.. ogladalam ten mecz, ale jak juz bylo 2:0 a majdan robil to co robil, to juz wylaczylam tv. hehe, a moja gitara.. jest na wakacjach ;)

 
At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Wakacje to najlepszy czas na gitare.Ale tę na prawej nodze:P

 

Post a Comment

<< Home